Brandi-ajattelulla potkua busineksiin

Jos kananpaskasta, mullasta ja siivouksesta pystytään luomaan kaikkien tuntema merkkituote, niin onnistuuko temppu millä tahansa tuotteella tai palvelulla? Onnistuneen markkinoinnin keskeinen ajatus on, kuinka oma tuote tai palvelu pystytään jalostamaan kohderyhmälle siten, että se pärjää kilpailussa. Vaatiiko onnistuneen merkkituotteen synnyttäminen kymmenien vuosien työn?

Brandi- eli merkkituoteajatteluun perehdyttävät markkinoinnin sekatyöläiseksi itsensä tituleeraava kouluttaja Timo Rope, Rope-yhtiöt ja poiketaan Ollinmäen viinitilalla makustelemassa, millä eväillä brandeja tehdään maakunnassa.

Tuotteelle pitää luoda sielu - Timo Rope

Markkinointi on investointi - Taina Eerikäinen

© Nettiradio Mikaeli / Seija Ripatti 2000